Styrke, smidighed, mod og en hel masse sjov, det er bare nogle af de ting man kommer til at opleve, når man går til gymnastik.

Man får hoppet på en masse redskaber og lærer at lave diverse spring på bane såvel som trampolin. Gymnastik er for alle aldre og niveauer, og man kan ikke undgå at lære noget. Med vores moderne redskaber samt dygtige instruktører, sørger vi for en undervisning med høj kvalitet.

Nødvendige informationer inden første træning:

Påklædning:

Til Gymnastik træning anbefaler vi løstsiddende eller tætsiddende trænings tøj, som giver fri mulighed for alt bevægelse.

Trænings lokation:

Alle Spring og børne Gymnastik hold i Slangerup Gymnastikforening, træner i hal 3 i Slangerup idræts og kulturcenter.

Prøvetime:

Det er selvfølgelig tilladt at komme på en prøve time på vores hold for at se om det er noget for dig, kontakt foreningen på medlem@slangerupgymnastikforening.dk for mere info om prøvetimer.