Retningslinjer COVID-19

30-11-2021

Kære medlemmer,

BEMÆRK at der skal bæres mundbind til og fra træning, når man færdes i hallen.
Grundet de stigende smittetal, anbefaler Slangerup Gymnastikforening at man ikke deltager i træning, hvis man føler sig syg, udviser symptomer på Corona, anden sygdom eller har været
i nærheden af nogen som har fået konstateret Covid-19. Træningen kan genoptages, når I er sikre på, ikke at være smittet.

Vi vil meget gerne fortsætte med at tilbyde træning og anbefaler at alle opretholder god hygiejne før, under og efter træning, så vi også har gymnastik, parkour, fitness og dans de næste mange måneder.

Det er VIGTIGT at i som forældre hjælper jeres børn og jer selv med at få vasket hænder inden de går ind i hallen til træning. I er meget velkommen til at benytte spritten som er opsat på gangarealerne i hallen. Instruktøren vil sørge for at redskaber bliver af sprittet efter endt træning.

Mvh Bestyrelsen