Klubmodul henter siden
(HøD) Bold
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Her finder du Høvdingebold.

Høvdingebold  Dame           18 år +               (HøD)

Høvdingebold for kvinder Måske har du spillet høvdingebold i skolen? Måske har du set høvdingebold, da det var i TV? Det er et sjovt og hurtigt boldspil, der fremmer bevægelse, koordination og boldkontrol og ikke mindst samarbejde og team spirit. Man dyster mod hinanden på hold, og det handler om at kaste, undvige, gribe og dræbe, men først og fremmest handler det om at have det sjovt. Holdet er for dig, der måske er lidt træt af fitness eller som bare gerne vil motionere gennem leg. Man skal ikke være den kvindelige udgave af Mikkel Hansen eller i stand til at løbe et halvmaraton for at være med - man skal bare have lysten til at spille med en bold sammen med andre kvinder. Vi starter med individuel opvarmning de første 10-15 min. - resten af tiden bruger vi på at spille. Du skal møde omklædt til holdstart, og du skal medbringe et par gode indendørssko og evt. knæbeskyttere. Vi glæder os til at spille med dig! Vel mødt ??
Startdato
01.09.2020
Slutdato
22.04.2021