Læs hele holdbeskrivelsen: HER


Tilmeldingen til holdet sker via ventelisten til holdet. Når holdet er sat, vil man modtage en mail hvorpå man kan tilmelde og betale for holdet.

Bliver man mod forventning ikke udtaget på holdet, modtager man naturligvis en mail herom.

HUSK at det handler mest om motivation og engagement, end nødvendigvis niveau.

Vi udvikler holdet med fokus på endnu flere oplevelser, et stærkt fællesskab og større gymnastisk udvikling.

De vigtigste ændringer:

  • Sæsonen udvides fra september til juni, så vi kan deltage i flere opvisninger og events.
  • Holdet bliver for 14-17-årige.
  • Der indføres optagelse på holdet, hvor motivation, engagement, udviklingslyst og stabil deltagelse vægtes højest.

Mere indhold i sæsonen
 Vi fortsætter de kendte opvisninger og arbejder samtidig på flere oplevelser som juniorstævner, Sommerland Sj. og på sigt større events som DGI Landsstævne og evt. Riccione.

Økonomi
Kontingentet betales i 3 rater á 1200 kr. (ved tilmelding, 1/12-26 og 1/02-27) (3600kr for hele sæsonen), og inkluderer træning frem til sommerferien, opvisningsdragt, holdtrøje med navn, rekvisit, opvisningsgebyrer samt træning i Nivå Springcenter. Eventuelle sponsorater vil reducere den samlede egenbetaling.

Vi forventer engagement, godt humør og stabil deltagelse, og vi tror på, at de bedste oplevelser skabes gennem fællesskab, udvikling og glæden ved gymnastikken.

Datoer for alle opvisninger og weekendtræninger, som vi regner med alle deltager til, ligger i vedhæftet dokument.




Hold i dag

Instagram