Beskrivelse kommer senere

Sæson 17/18

Denne sæson byder på en anderledes fitness afdeling, end der hidtil har været i foreningen. Vi har måtte skære nogle hold fra, samt ændre måden på hvordan der holdene køre.
Vi kan i år tilbyde Cross Fit, Tabata og pilates.

Skulle der fra medlemernes side være interesse for at få andre fitness hold på programmet, så skriv en mail til os, og vi skal se om vi kan få startet noget nyt op.

Junior 16-17     35 kr / time

Senior 18+        35 kr / time

Fitness priserne er ens for alle hold, men variere i hvor mange trænings timer holdet har. Dvs at et af vores hold kun koster 11 kr / time
Grundet for meget besvær, har vi valgt ikke at køre med FlexFitness i år
Instruktør

Kirsten Bøgeskov

Signe Barslev

Simon Lund
Fitness hold

CrossFit 18+
Hold beskrivelse kommer

Tirsdag 20:00 - 21:00
Fredag 17:00 - 18:00
Søndag 10:00 - 11:00
SIK - Raasigvangen 1

Pilates 16+

I ”Pilates” arbejder vi ud fra de grundlæggende principper, som Joseph H. Pilates udviklede for mere end halvfems år siden. Øvelserne styrker musklerne og gør dem spændstige, giver bedre kropsholdning, smidighed og balance, forbinder krop og bevidsthed og gør skikkelsen mere strømlinet. Vi arbejder med de klassiske Pilates - øvelser, men krydre også undervisningen med inspiration fra yogaen både i opvarmningen og i afslutningen af de fem kvarter.

Hvis du lytter til din krop og yder det du kan magte, så kan du deltage på dette hold.

Mandag 17:30 - 19:00
SIK - Raasigvangen 2