Gymnastik - Børn

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Spiloperne001
Onsdag Tid: 16:00 - 17:00
Instruktør: Mathilde Poulsen /

Spilopperne er et livligt og legende gymnastikhold for børn i alderen 3-4 år, hvor de får introduktion til grundlæggende gymnastikbevægelser og -øvelser under sjove og trygge omgivelser.

Med hjælp fra vores erfarne instruktører udforsker børnene deres kroppe, udvikler styrke, balance og smidighed samt styrker deres selvtillid gennem legende gymnastikaktiviteter. På Spilopperne lægges der vægt på glæde, udforskning og fællesskab, hvor børnene kan vokse og trives både fysisk og mentalt.

Holdnummer: 001
Periode: 04.09.2024 - 23.04.2025
Pris: 1100 kr.
Udsolgt

Græshopperne002
Onsdag Tid: 17:00 - 18:00
Instruktør: Mathilde Poulsen /

Græshopperne er et livligt gymnastikhold for børn i alderen 5-6 år, hvor leg og læring går hånd i hånd. Her får børnene mulighed for at udforske grundlæggende gymnastik og deltage i sjove lege og aktiviteter. Vores mål er at skabe et energisk og inkluderende miljø, hvor børnene kan udvikle deres motoriske færdigheder, styrke og koordination, samtidig med at de har det sjovt.

Holdnummer: 002
Periode: 04.09.2024 - 23.04.2025
Pris: 1100 kr.
Tilmeld venteliste

Familie Tons003
Lørdag Tid: 09:30 - 10:30
Instruktør: Merete Dürr Meulengracht /

OBS. Holdet træner kun Lørdag i ULIGE uger!

Familie tons er et hold for forælder og børn, hvor børnene er i alderen fra 1 - 6 år.

Træningen vil bestå af en lille opvarming med lege og musik. Efter opvarmning sætter vi redskaber op, som man kan løbe rundt på, spring, lege og hygge sig med, inden vi til sidst skal ryde op og sige farvel.

Vi regner med at alle er aktive i træningen både forælder og børn, og at man har tøj på man kan bevæge sig i.

Holdnummer: 003
Periode: 28.09.2024 - 12.04.2025