Gymnastik - Spring

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Popcorn - Kun for piger101
Mandag Tid: 16:45 - 18:00
Instruktør: Merete Dürr Meulengracht /
Hjælpe Instruktør: Elise Gadsted /

Popcorn er et spændende hold for børn i alderen 7-10 år, der henvender sig til både nybegyndere og øvede,l som har viljen til at lære og udvikle sig.

Udover gymnastik udforsker vi også rytmiske bevægelser og dansetrin, der tilføjer en ekstra dimension til vores træninger. I løbet af sæsonen arbejder vi også intensivt på at skabe en spektakulær opvisning, hvor alle gymnasterne får mulighed for at vise deres fremgang og talent på en storslået måde. (Vi forventer minimum 2 opvisninger)

Vi bestræber os på at skaber en sjov og tryg atmosfære, hvor alle deltagere opfordres til at udforske Gymnastikken's verden med smil på læben og højt humør.

Holdet er kun for piger, men da vi ikke kan kønsbedstemme holdene i systemet, er det vigtigt i selv holder øje med det :-D

OBS.PÅ DETTE HOLD KOMMER DER EKSTRA UDGIFT TIL OPVISNINGSDRAGT

Holdnummer: 101
Periode: 02.09.2024 - 21.04.2025
Tilmeldte: 30/30
Pris: 1300 kr.
Tilmeld venteliste

Stjernerne102
Mandag Tid: 18:00 - 19:30
Instruktør: Merete Dürr Meulengracht /
Hjælpe Instruktør: Elise Gadsted /

Stjernerne er et energisk og disciplineret hold for unge i alderen 10-14 år, der forener gymnastik og rytme i en strålende forestilling. Gymnasterne udforsker en spændende blanding af teknik og udtryk, hvor de lærer avancerede gymnastikøvelser og dansetrin. På Stjernerne forventes det, at alle deltagerne er aktive og engagerede til træningerne, hvilket skaber et sammenhængende fællesskab, hvor hver enkelt deltager kan skinne og bidrage til skabelsen af strålende opvisninger.

OBS.PÅ DETTE HOLD KOMMER DER EKSTRA UDGIFT TIL OPVISNINGSDRAGT

Holdnummer: 102
Periode: 02.09.2024 - 21.04.2025
Tilmeldte: 21/30
Pris: 1700 kr.

Frøerne100
Onsdag Tid: 18:00 - 19:00
Instruktør: Berit Jellum-Abildgaard /
Hjælpe Instruktør: Lea Jellum-Abildgaard /

Aldersgruppe 7 - 9 år

Frøerne er et afslappende og inkluderende gymnastikhold, hvor alle er velkomne, uanset niveau eller erfaring.

Her fokuserer vi på at udforske gymnastik, spring, rytme og en smule akrobatik på en sjov og tryg måde. Vores mål er at skabe et miljø, hvor alle kan føle sig velkomne og støttede i deres gymnastikudvikling, og hvor der er plads til leg, læring og fællesskab.

Holdnummer: 100
Periode: 04.09.2024 - 23.04.2025
Tilmeldte: 11/30
Pris: 1100 kr.

Teen's103
Onsdag Tid: 19:00 - 20:30
Instruktør: Laura Fynsk / Philip Runge / Simon Gøtø /

Teen's Opvisningshold er et hold for unge i alderen 11-16 år, der kombinerer avancerede gymnastikspring med dynamisk rytme og dans.

Under vejledning af vores engageret instruktører, arbejder holdet sammen om at perfektionere teknikker og koreografi for at skabe et flot opvisnings show.

Gennem denne spændende rejse skaber vi ikke kun stærke gymnaster og dansere, men også et sammenhængende fællesskab, der deler glæden ved at optræde og skabe uforglemmelige øjeblikke sammen.

OBS.PÅ DETTE HOLD KOMMER DER EKSTRA UDGIFT TIL OPVISNINGSDRAGT OG EVT. HOLDTRØJE

Holdnummer: 103
Periode: 04.09.2024 - 23.04.2025