Vis alle Få pladser Ledige Venteliste Udsolgt Gymnastik Parkour Dans / Rytme Fitness
Start tid Vis alle
Fra kl. 9
Fra kl. 10
Fra kl. 11
Fra kl. 12
Fra kl. 13
Fra kl. 14
Fra kl. 15
Fra kl. 16
Fra kl. 17
Fra kl. 18
Fra kl. 19
Fra kl. 20
Instruktør Vis alle
resultater for
Mandag
Popcorn - Kun for piger | 101
Kl. 16:45 - 18:00
7 - 10 år
Popcorn er et spændende hold for børn i alderen 7-10 år, der henvender sig til både nybegyndere og øvede,l som har viljen til at lære og udvikle sig. Udover gymnastik udforsker vi også rytmiske bevægelser og dansetrin, der tilføjer en ekstra dimension til vores træninger. I løbet af sæsonen arbejder vi også intensivt på at skabe en spektakulær opvisning, hvor alle gymnasterne får mulighed for at vise deres fremgang og talent på en storslået måde. (Vi forventer minimum 2 opvisninger)Vi bestræber os på at skaber en sjov og tryg atmosfære, hvor alle deltagere opfordres til at udforske Gymnastikken's verden med smil på læben og højt humør.Holdet er kun for piger, men da vi ikke kan kønsbedstemme holdene i systemet, er det vigtigt i selv holder øje med det :-DOBS.PÅ DETTE HOLD KOMMER DER EKSTRA UDGIFT TIL OPVISNINGSDRAGT
Stjernerne | 102
Kl. 18:00 - 19:30
9 - 13 år
Stjernerne er et energisk og disciplineret hold for unge i alderen 9-13 år, der forener gymnastik og rytme i en strålende forestilling. Gymnasterne udforsker en spændende blanding af teknik og udtryk, hvor de lærer avancerede gymnastikøvelser og dansetrin. På Stjernerne forventes det, at alle deltagerne er aktive og engagerede til træningerne, hvilket skaber et sammenhængende fællesskab, hvor hver enkelt deltager kan skinne og bidrage til skabelsen af strålende opvisninger.OBS.PÅ DETTE HOLD KOMMER DER EKSTRA UDGIFT TIL OPVISNINGSDRAGT
Tabata | 405
Raasingvang 2
16 - 99 år
sjovt, effektivt, hårdt og svedigt! Tabata er Intervaltræning som indeholder både styrke og cardio øvelser. Konceptet er 20 sek arbejde efterfulgt af 10 sek pause 8 repetioner pr. Øvelse 10 øvelser i alt ca. 50 min. Man kan vælge at deltage 1 eller 2 x pr. Uge til samme pris. Alle kan deltage på egne præmisser.
Instruktør og Venner | 150
Kl. 19:30 - 21:00
16 - 99 år
Instruktør og Venner er et dynamisk hold for voksne over 16 år, hvor hygge og fællesskab står i centrum. Uanset om du er erfaren eller nybegynder, gammel eller ung, er du velkommen til at udforske verdenen sammen med vores dedikerede instruktører og venner. Vi skaber en afslappet og sjov atmosfære, hvor vi støtter hinanden og deler glæden ved at udfordre vores grænser og lære nye færdigheder. Hos Instruktør og Venner handler det ikke kun om at forbedre vores teknik, men også om at skabe varige venskaber og uforglemmelige øjeblikke sammen. Velkommen til et hold, hvor du kan dyrke din passion med et smil på læben og en følelse af fællesskab i hjertet.
Tirsdag
Motionsholdet 65+ | 154
Kl. 14:00 - 15:00
65 - 99 år
Høvdingebold for KVINDER | 406
Kl. 20:00 - 21:30
18 - 65 år
Høvdingebold for kvinderMåske har du spillet høvdingebold i skolen? Måske har du set høvdingebold, da det var i TV? Det er et sjovt og engagerende boldspil, der fremmer bevægelse og koordination og ikke mindst samarbejde og team spirit. Man dyster mod hinanden på hold, og det handler om at kaste, undvige, gribe og dræbe, men først og fremmest handler det om at have det sjovt. Holdet er for dig, der måske er lidt træt at fitness eller gerne vil motionere gennem leg og grin. Man skal nemlig ikke være den kvindelige udgave af Mikkel Hansen eller i stand til at løbe et halvmaraton for at være med - man skal bare have lysten til at spille med en bold sammen med andre.Vi starter med individuel opvarmning de første 10-15 min. - resten af tiden bruger vi på at spille. Du skal møde omklædt til holdstart, og du skal medbringe et par gode indendørssko. Vel mødt :)
Onsdag
Motionsdamer 65+ | 155
Kl. 09:00 - 10:00
65 - 99 år
Spiloperne | 001
Kl. 16:00 - 17:00
3 - 4 år
Spilopperne er et livligt og legende gymnastikhold for børn i alderen 3-4 år, hvor de får introduktion til grundlæggende gymnastikbevægelser og -øvelser under sjove og trygge omgivelser.Med hjælp fra vores erfarne instruktører udforsker børnene deres kroppe, udvikler styrke, balance og smidighed samt styrker deres selvtillid gennem legende gymnastikaktiviteter. På Spilopperne lægges der vægt på glæde, udforskning og fællesskab, hvor børnene kan vokse og trives både fysisk og mentalt.
Rytme 9+ | 300
Kl. 16:30 - 17:30
9 - 15 år
Da holdet er nyt, køre ved med en nedsat introduktions pris!
Græshopperne | 002
Kl. 17:00 - 18:00
5 - 6 år
Græshopperne er et livligt gymnastikhold for børn i alderen 5-6 år, hvor leg og læring går hånd i hånd. Her får børnene mulighed for at udforske grundlæggende gymnastik og deltage i sjove lege og aktiviteter. Vores mål er at skabe et energisk og inkluderende miljø, hvor børnene kan udvikle deres motoriske færdigheder, styrke og koordination, samtidig med at de har det sjovt.
Frøerne | 100
7 - 9 år
Frøerne er et afslappende og inkluderende gymnastikhold, hvor alle er velkomne, uanset niveau eller erfaring. Her fokuserer vi på at udforske gymnastik, spring, rytme og en smule akrobatik på en sjov og tryg måde. Vores mål er at skabe et miljø, hvor alle kan føle sig velkomne og støttede i deres gymnastikudvikling, og hvor der er plads til leg, læring og fællesskab.
Tabata | 405
Raasingvang 2
Teen's | 103
Kl. 19:00 - 20:30